27 آذر 1399 - 1:00 ب.ظ

امدادرسانی به چهار شهرستان گرفتار در آبگرفتگی خوزستان در حال انجام است

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی به چهار شهرستان استان که متاثر از بارش باران دچار آبگرفتگی شده اند در حال انجام است.

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، علی خدادادی پنجشنبه  شب بیان کرد: در پی بارش باران و تگرگ در شامگاه چهارشنبه و روز پنجشنبه چهار شهرستان اهواز، مسجد سلیمان، لالی و شوشتر دچار آبگرفتگی شده اند که امدادگران این جمعیت در حال امدادرسانی به افراد گرفتار در آبگرفتگی در این مناطق هستند.

وی با اشاره به اینکه تیم های ارزیاب در حال ارزیابی مناطق آبگرفته استان هستند گفت: امدادرسانی در شهرستان اهواز نیز با شدت بیشتری در حال انجام است و خودروهای زیادی توسط امدادگران در اهواز از آبگرفتگی رهاسازی شدند.

دکتر خدادادی با بیان اینکه به ۱۱۰ نفر در منطقه تاراز استان امدادرسانی شده است ادامه داد: این افراد با ۳۴ خودرو در برف گرفتار شده بودند که توسط امدادگران این جمعیت نجات داده شدند و تا کنون ۱۲ نفر در پایگاه های هلال احمر مستقر هستند.

در پی بارش شدید باران طی دیروز و امروز برخی شهرستان های خوزستان به ویژه اهواز دچار آبگرفتگی شدند.

در پی بارش باران از بازه زمانی یکم تا دهم آذر ماه نیز ۱۶ شهرستان خوزستان دچار آبگرفتگی شدند که شدت آبگرفتگی در شهرستان های اهواز، ماهشهر، رامهرمز و شوشتر  بیشتر بوده است.

طبق اعلام جمعیت هلال احمر استان به بیش از ۱۶ هزار نفر امدادرسانی انجام گرفت.

300/

کد خبر: 36545

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0