19 اسفند 1399 - 11:12 ق.ظ

عرف:

الان مسئله عموم مردم انتخابات نیست

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: الان مساله عموم مردم انتخابات نیست اما آنطرف سال فضا انتخاباتی می شود. میانگین انتخابات در دوره های گذشته بین ۵۰ درصد تا ۸۵ درصد بوده است که مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ حداقل کف انتخابات های قبلی است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: الان مسئله عموم مردم انتخابات نیست اما آنطرف سال فضا انتخاباتی می شود. میانگین انتخابات در دوره های گذشته بین ۵۰ درصد تا ۸۵ درصد بوده است که مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ حداقل کف انتخابات های قبلی است.

جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در برنامه تیتر امشب گفت: بعید است تا پایان فصل بهار بتوانیم واکسیناسیون عمومی انجام دهیم لذا خودمان را برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی آماده می کنیم. ما همه پروتکل های اجرایی برگزاری انتخابات را در کشورهای دیگر گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم برای ما مهم است، تصریح کرد: هم سلامت رای دهندگان و هم سلامت عوامل برگزاری انتخابات برای ما مهم است. بخشی از تصمیمات برای اجرای انتخابات گرفته شده است. در انتخابات چهار سال گذشته ۶۲هزار شعبه داشتیم و به این نتیجه رسیدیم ده درصد شعب را در انتخابات ۱۴۰۰ افزایش دهیم و تصمیم بر این شد که وقتی در صندوقی هزار رای اخذ شد شعبه دیگری در کنار آن جایگزین می شود.

کد 300

کد خبر: 33316

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0