10 تیر 1399 - 11:57 ق.ظ

اقدام علیه میراث‌فرهنگی در ردیف جرایم امنیتی است

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال جاری ۸۶ سایت متخلف فیلتر شده است گفت: خوشبختانه دسترسی یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی به سامانه برخط دادستانی کل فراهم‌ شده است بطوری که بلافاصله پس از تشخیص وقوع عمل مجرمانه در فضای مجازی و انطباق آن با قوانین، به‌ سرعت برخورد قانونی انجام می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از پایگاه پلیس، سردار “امیر رحمت الهی” در جلسه دیدار با مدیرعامل سایت دیوار در خصوص درج آگهی خرید و فروش اموال فرهنگی ‌تاریخی در این سایت عنوان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، رئیس‌جمهوری و مسئولان همواره به دو موضوع مهم اقتصاد و فرهنگ به ‌عنوان دو بال برای رشد و تعالی کشور اشاره‌ و تاکید می نمایند.

سردار رحمت الهی میراث فرهنگی را پیشینه تاریخی هر کشور برشمرد و اظهار داشت: تعبیر ما از فرهنگ درباره داشته‌های فرهنگی کشور است، آثاری که ارزشمندترین، سرمایه فرهنگی ما تلقی می‌شوند و پیشینه تاریخی کشورمان را نشان می‌دهد باید از آن‌ها به‌خوبی مراقبت و حفاظت کنیم.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کشور تصریح کرد: عده‌ای سعی می‌کنند با از بین بردن فرهنگ، اهمیت آن را کمتر و موضوعاتی را که بسیار حائز اهمیت است، عادی جلوه دهند. اگر هرگونه خدشه‌ای به فرهنگ وارد شود به یک بخش یا کل کشور صدمه وارد می‌شود به ‌همین دلیل با حساسیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

کد 300

کد خبر: 44642

منبع: پایگاه پلیس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0