23 بهمن 1399 - 9:07 ق.ظ

اقامت گردشگران نوروز ۱۴۰۰ فقط در اماکن رسمی

معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در نوروز ۱۴۰۰ مسافران فقط در اماکن رسمی همچون مسافرخانه و هتل می‌توانند اقامت کنند.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از فارس/ علی خاکسار امروز اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در ارائه خدمات گردشگری به واسطه ویروس کرونا، استان همدان در نوروز ۱۴۰۰ با تشدید پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و نیز ترویج سفر مسئولانه از گردشگران نوروزی پذیرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه مطمئن‌ترین شیوه سفر در وضعیت کنونی، سفر از طریق تورهای برنامه‌ریزی شده توسط دفاتر خدمات مسافرتی است افزود: استان همدان با پیش‌بینی‌های انجام شده به تورهای برنامه‌ریزی شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات رسانی می‌کند زیرا نظارت رسمی و اسکان در اماکن اقامتی رسمی مطمئن است.

معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با تاکید بر اینکه در نوروز ۱۴۰۰ اقامت در خانه مسافرها، مدارس و اردوگاه‌ها و نصب چادر در پارک‌ها ممنوع است گفت: بر همین اساس زیرساخت‌های گردشگری آماده و رفع نقص شده و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق تاسیسات گردشگری با جدیت پیگیری می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید در ایام نوروز سفر برنامه‌ریزی شده و محل اقامت مشخص باشد گفت: سفر با خودروی شخصی در نوروز ۱۴۰۰ امکان‌پذیر است اما اقامت باید یا در منزل اقوام و یا اماکنی چون هتل و مسافرخانه باشد.

300

کد خبر: 33630

منبع: فارس

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0