31 اردیبهشت 1401 - 10:42 ق.ظ

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت

افزایش 8 درصدی فوتی‌های استان در سال گذشته نسبت به سال 99

جمعیت استان اصفهان در ابتدای سال ۱۴۰۱ برابر با ۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۹۸۷ نفر تخمین زده شد، همچنین پس از آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵، به طور میانگین سالانه ۷ درصد رشد در جمعیت استان دیده می‌شود.

سرویس خبر

حسین غفرانی، مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: جمعیت استان اصفهان در ابتدای سال ۱۴۰۱ برابر با ۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۹۸۷ نفر تخمین زده شد، همچنین پس از آخرین سرشماری در سال ۱۳۹۵، به طور میانگین سالانه ۷ درصد رشد در جمعیت استان دیده می‌شود.

غفرانی، آمار ولادت در استان اصفهان طی سال گذشته را ۵۸ هزار و ۵۱۱ نفر اعلام کرد و افزود: آمار ولادت در استان در مقایسه با سال ۹۹ با ثبت ۵۶ هزار و ۳۹۴ ولادت، ۳.۷۵ درصد رشد داشته است.

وی بیان داشت: نسبت جنسی ولادت در استان برابر با ۱۰۵ است، یعنی به ازای هر ۱۰۵ ولادت پسر، ۱۰۰ ولادت دختر در استان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان به فوتی‌های سال گذشته در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۵ هزار و ۹۱۰ فوت در استان ثبت شد که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ با ثبت ۳۳ هزار و ۲۹۵ فوتی، رشد ۷.۸۵ درصدی داشته است.

غفرانی همچنین درخصوص کارت هوشمند ملی اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۰، از جامعه هدف ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار نفری، ثبت نام ۴ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۱۳۳ نفر تکمیل شده و استان اصفهان پوشش ۹۸.۴ درصدی ثبت نام کارت هوشمند ملی را در کشور به دست آورد.

کد خبر: 115584

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0