9 شهریور 1400 - 4:00 ب.ظ

افتتاح باند دوم محور افوس-بویین میاندش

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد: پروژه باند دوم محور افوس به بویین میاندشت به طول 3.5 کیلومتر امروز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، حسن کحال زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: آیین افتتاح پروژه باند دوم محور افوس به بویین میاندشت امروز (سه شنبه 9 شهریور 1400) با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر مسئولان محلی برگزار می‌شود.

علیرضا قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره با بیان اینکه عملیات احداث باند دوم محور افوس به بویین میاندشت از اردیبهشت‌ماه سال 1398 کلید خورد، اضافه کرد: این پروژه در سال 1399 به پیشرفت فیزیکی 100 درصدی رسید و تقدیم مردم عزیز استان شد.

وی گفت: طول این پروژه 3.5 کیلومتر است و برای احداث آن 33 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از این میزان 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی-استانی و 8 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بوده است.

قاری‌قرآن با بیان اینکه شهر افوس در غربی‌ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۵ کیلومتری جاده ترانزیتی اصفهان، لرستان و شهرستان بویین‌میاندشت قرار دارد، افزود: از دلایل اجرای این پروژه می‌توان به وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در شهر افوس، ترافیک، حوادث جاده‌ای و وجود نقاط حادثه‌خیز اشاره کرد.

وی گفت: در مراحل اجرایی ساخت این محور حدود ۹ هزار متر مکعب خاکبرداری و بیش از ۱۲ هزار مترمکعب خاکریزی انجام شده، همچنین دو پل لوله‌ای به طول 36 متر احداث و خط کشی ترافیکی، نصب تابلو، علائم، چراغ چشمک زن نیز انجام پذیرفته است.

کد خبر: 32854

منبع: روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0