18 آبان 1399 - 5:38 ب.ظ

افتتاح اولین دپارتمان تخصصی حقوق ورزشی در کشور

اولین دپارتمان تخصصی حقوق ورزشی کشور در مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه افتتاح شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از راه دانا، اولین دپارتمان تخصصی حقوق ورزشی کشور در مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، محسن بزرگی، ایمان حسین پور شرفشاد ، رامتین قانع و هورمزد یعقوبی نژاد به عنوان دبیر دپارتمان حقوق ورزشی برگزار شد.

در این نشست که با حضور فعالان عرصه حقوق ورزشی از جمله حمیدرضا حقشناس، هوشنگ نصیرزاده و احمد محمدولی، جنبه های گوناگون فعالیت این دپارتمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایمان حسن پور معاون آموزش مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه چندی پیش در خصوص دپارتمان حقوق ورزشی گفت: بروز مشکلات عدیده حقوقی پیرامون ورزش کشور به خصوص رشته فوتبال که منجر به محکومیت فدراسیون فوتبال و تیم های ورزشی در مجمع بین المللی می شود، ضرورت ایجاد چنین دپارتمانی در مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه را ضروری کرد.

وی ادامه داد: حوزه ورزش با توجه به گستردگی و نیز بازتاب های رسانه‌ای و حوادث آن، یکی از حوزه هایی است که مرکز تلاش دارد تا با شناسایی و آموزش های تخصصی، وکلای متخصص در این حوزه را تربیت و برای همکاری با فدراسیون های مختلف وارد مذاکره شود.

کد خبر: 38297

منبع: راه دانا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0