یکم تا چهارم دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی؛؛

 اصفهان شاهد بزرگترین رویداد کسب و کار سال ۱۴۰۰ خواهد بود  

علی میرجمالی مدیر ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت  کسب و کار گفت:  این نمایشگاه با  رویکرد چاپ و بسته بندی، تبلیغات، رسانه و برندینگ در حالی در اصفهان از اول تا چهارم دی ماه برگزار می شود که شاهد تغییر و تحولات عظیم و عمیقی در حوزه کسب و کار است و امروزه دیگر فضای کسب و کار به مانند چند سال گذشته نیست.

به گزارش عصر اصفهان، میرجمالی  افزود: توسعه شبکه های اجتماعی، تغییر سلیقه و شکل رفتار مصرف کنند ه ها، تغییر نوع و جنس کسب و کارها از کسب و کار فیزیکی به سمت مجازی و عوامل دیگر حتی بیماری کرونا را هم می توان جزو این عوامل به حساب آورد باعث شده  فضای کسب و کار به مانند قبل نباشد.

وی با بیان اینکه حالا دیگر در این فضا و این شرایط دیگر نمی توانیم مانند گذشته تصمیم بگیریم و با روش و ابزارهای مدیریتی قبلی کسب و کار جدید را مدیریت کنیم، ادامه داد: بنابراین همه ما باید به یک سلسله ابزارهای نوین مجهز شویم و مشاوران  تخصصی را در کنار هم داشته باشیم تا آنها بتوانند ما را با تبلیغات در فضای کسب و کار آشنا، مسلح و سپر حفاظتی برای کسب و کار ما درست کنند.

میرجمالی بابیان اینکه کسب و کارهای ما نیازمند ایمن سازی هستند، گفت: نمایشگاه کسب و کار امسال با رویکرد چاپ و بسته بندی، تبلیغات، رسانه و برندینگ  با این هدف برگزار خواهد شد تا به کسب و کارها برای مقابله با تغییر ها و رشد و توسعه کمک نماید.

مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان گفت: هدف و رسالت این‌نمایشگاه کمک به کسب و کارها برای  آماده شدن برای تغییرات بزرگ است و اینکه هر مدیر کسب و کاری نیازمند مشاوران متخصص در حوزه های متعدد است.

وی عنوان کرد: همه تلاش ما این است که متخصصان حوزه های مختلف چاپ و بسته بندی، تبلیغات محیطی و چاپی و فعالان حوزه فضای مجازی یکجا  در نمایشگاه حضور داشته باشند تا مدیران کسب و کارها با بازدید از نمایشگاه و مذاکره با غرفه داران و مشارکت کنندگان بتوانند نیازهای مدیریتی کسب و کار خود را تامین کنند.

*رویکرد این نمایشگاه معرفی توان و قابلیت های صنعت چاپ و بسته بندی، کانون های آگهی و تبلیغات و متخصصان برندینگ و رسانه است

مدیر ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت  کسب و کار یادآور شد: امسال رویکرد نمایشگاه به صورت تخصصی به این سمت و سوتامیل دارد تا بتواند صنعت چاپ و بسته بندی و مجموعه های کانون آگهی و تبلیغات استان را بیش از پیش به کسب و کارها معرفی کند و از این ظرفیت ها و توان موجود استفاد ه کنند.

میرجمالی اضافه کرد: رویکرد دیگر این است که بتوانیم رسانه و متخصصان و مشاوران حوزه رسانه و مطبوعات را بیش از گذشته به مدیران کسب و کار نزدیک کنیم تا آنها بتوانند با ابزارهای قدرتمند و توانی که در خدمت رسانه هست کسب و کار خود را بهتر معرفی کنند.

وی با بیان اینکه اول تا چهارم دی ماه ۱۴۰۰ اصفهان، شاهد بزرگترین رویداد کسب و کار سال خواهد بود، افزود: این اتفاق زمانی می افتد که یک هم افزایی قدرتمند بین تمام مجموعه های دولتی و خصوصی، تشکل های صنفی و انجمن های تخصصی در حوزه کسب و کار ایجاد شود تا همه در کنار هم برای تغییر فضای کسب و کار اصفهان تلاش کنیم.

میرجمالی ادامه داد: این‌ نمایشگاه بستر و ابزاری برای کمک به این تغییر است تا جهشی اتفاق بیفتد و کسب و کارها بتوانند در کنار هم و با شبکه سازی، شاهد توسعه بازار و رشد و رونق کسب و کار خود باشند.

مدیر ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با حضور قدرتمند مجموعه های  تخصصی، مشاوره چاپ و بسته بندی، تبلیغات، رسانه و برندینگ بتوانیم این رسالت را ایفا و اهداف را محقق کنیم و همه در کنار هم برای رشد و توسعه اقتصادی شهر و استان و سراسر کشور تلاش کنیم که این همه در سایه اتحاد، هم افزایی و کنارگذاشتن اختلافات داخلی محقق خواهد شد.

 

202/

کد خبر: 46482

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0