28 اسفند 1401 - 9:19 ق.ظ

مهدی منتجب عنوان کرد:

اسکان نوروزی فرهنگیان در 600 نقطه کلانشهر اصفهان

مهدی منتجب رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اسکان نوروزی امسال در 800 نقطه استان که 600 نقطه آن در کلانشهر اصفهان است، با 6 ستادکلی درنواحی شهراصفهان و یک ستاد مرکزی در اداره کل مستقر هستند، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

اسکان نوروزی فرهنگیان در 600 نقطه کلانشهر اصفهان

منتجب به دسته‌بندی مدارس استان اشاره کرد و گفت: مدارس نوع “الف” دارای امکاناتی نظیر فرش، یخچال و تلویزیون، مدارس نوع “ب” با همان امکانات ولی بدون تلویزیون و مدارس نوع “ج” بدون تجهیزات بوده و برای پذیرش مسافران در شرایط بارندگی پیش بینی شده است.
وی به وجود اردوگاه شهید بهشتی واقع در باغ ابریشم با ظرفیت بالغ بر 1000 نفر اشاره کرد و افزود: مکمل این اردوگاه مراکز رفاهی دیگری هستند که ظرفیت پذیرش 300 نفر را دارند و طبخ و توزیع غذا برای مسافران در این مراکز انجام می‌شود.
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: از 25 اسفند سامانه ثبت نام فعال شده است و علاوه بر این، ویلاهای موجود آموزش و پرورش در شهرستان چادگان و باغ بهادران نیز آماده پذیرش مسافران فرهنگی از طریق مراجعه به ستادهای اسکان است.
منتجب با بیان اینکه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی مراکز رفاهی در قالب دوره‌های تخصصی ارائه شده است افزود: پیش بینی می شود در ایام تعطیلات نوروزی بالغ بر 37 هزار نفرشب مسافر در محل‌های اسکان آموزش و پرورش استان اصفهان پذیرش و استقرار یابند.
وی افزود: لیست تمام مدارس میزبان و ستادهای 6 گانه اسکان شهر اصفهان از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی در اختیار عموم مردم قرار گرفته و همچنین QR کد ستادهای اسکان نیز منتشر شده و در دسترس مسافران نوروزی است.

کد خبر: 132321

نویسنده: ناصر بهروان

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0