21 مرداد 1400 - 8:18 ب.ظ

استان اصفهان جزء استان های شاخص در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در بیستمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی این استان را از جمله استان های شاخص در میان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور دانست.

به گزارش عصر اصفهان، روح ا… دهقانی فیروزآبادی با تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدا… الحسین(ع) گفت: به مدد همت جهادی و پشتکار همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، شاهد موفقیت های متعدد این استان در عرصه های مختلف بوده ایم و به همین واسطه آن را به یکی از بهترین و بارزترین استان ها در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی در سطح کشور تبدیل کرده است.

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان اصفهان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار، روسای دانشگاه های علوم پزشکی، صنعتی، اصفهان و سایر اعضا تشکیل شد، خواستار انتقال تجربیات اجرای طرح های موفق توسط مسئولان اجرایی این استان به صورت رسمی به استان های همجوار شد و بیان کرد: جریان اتفاقات و فعالیت های نوآورانه و سودمند در این استان دارای قدمت چندین ساله است و امیدوارم که الگوی عملی و اجرایی طرح ها و فعالیت های این استان در حوزه های دانش بنیان، پژوهشی، آموزشی، عمرانی و دیگر حوزه ها در سایر استان ها بالاخص استان های همجوار نیز پیاده شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز ضمن اشاره به برنامه ریزی بودجه ای استان متناسب با سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: بحمدا… به واسطه اجرای طرح پویش در استان، شاهد رشد چشمگیری در جذب و پذیرش بسیاری از رشته ها بوده ایم.

وی با اعلام این مطلب افزود: با ظرفیت سازی ها و ایجاد فرصت های اشتغال که با اجرای طرح پویش بوجود خواهد آمد، امیدوارم که ظرفیت جذب دانشجو را افزایش مطلوب داده و در رشته هایی کم مخاطب مثل رشته های معدن، نساجی، کشاورزی و باغبانی که در عین حال جزء رشته ها و تخصص های مورد نیاز جامعه هستند با استقبال روبرو شویم.

در این جلسه در خصوص بودجه سال مالی 1401ـ 1400 دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد نجف آباد و همچنین در خصوص تبدیل وضعیت احکام سرپرستی واحدهای کاشان، شهرضا و فلاورجان بحث و تبادل نظر شد.

اتخاذ تصمیم در خصوص تفاهم نامه تاسیس دانشکده معدن و زمین شناسی واحد اصفهان(خوراسگان) با مشارکت گروه سرمایه گذاری کیمیا از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.

103

کد خبر: 28685

منبع: عصر اصفهان نیوز

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0