در تجمع روز دوشنبه مقابل ساختمان استانداری مطرح شد؛

استانداری پاسخی به کارکنان معترض مخابرات نداد! +عکس

روز دوشنبه 25 مهر ماه 1401 کارمندان معترض شسکام در مقابل ساختمان استانداری دست به تجمع زدند. این تجمع در ادامه عدم پاسخگویی به مطالبات آنان برگزار شد.

به گزارش عصر اصفهان، در حالی اثر انگشت کارکنان شسکام به آنان بازگشته که هیچ یک از قول های گفته شده از طرف مخابرات اصفهان محقق نگردیده است.

این کارکنان به اجبار تن به امضای قرارداد ی  داد ه اند که مفاد الزام آوری برای اجرای تعهدات را به مخابرات نمی دهد. طی روزهای گذشته استانداری به کارمندان محروم از اثر انگشت قول همکاری و مساعدت برای احقاق حقوقشان به دور از هرگونه تحمیل از سوی مخابرات و بررسی فوری موضوع را داده بود.

اما طی خبرهای رسیده به رسانه عصر اصفهان، مشخص شد که در تجمع امروز دوشنبه 25 مهر ماه 1401،  استاندار،علی رغم قول های مطرح شده در روزهای گذشته هیچ گونه تمایلی برای تسهیل و بررسی  جهت حل مشکل شسکامی ها را ندارد.

این حقوق در گزارش قبلی اینگونه مطرح شد که  کارمندان معزول شده و محروم از اثر انگشت در حالی مجبور به تمدید قرارداد و بازگشت اثر انگشت شده اند که هیچ کدام از تعهدات مخابرات نسبت به آنان محقق نشده است !یکی از این تعهدات بهبود تسهیلات و افزایش حقوق پرسنل مخابرات شرکتی و رسمی و معوقات بازنشستگان بود و عدم دخالت پیمانکاران محلی در امضای قراداد ها به دلیل همسان نشدن تعهدات کشوری در قبال کارکنان است.

با همه موضوعات گفته شده در تجمع امروز مقابل استانداری کارکنان بدون اثر انگشت شسکام با فراخوانی که در روز قبل از تجمع تهیه کرده بودند قرار بود در سالن کوثر گرد هم آیند که این امر محقق نشد بنابراین ، مقابل استانداری جمع شدند تا بار دیگر در حرکتی اعتراضی از استاندار بخواهند به درخواست آنان پاسخ روشنی بدهد!

متن فراخوان قبل از تجمع به شرح زیر است؛

“بسمه تعالی
با عرض سلام خدمت همکاران عزیز در سراسر استان اصفهان؛
با عنایت به جملات رئیس جمهور انقلابی و منتخب مردم که به صراحت فرمودند در هر استان؛ استاندار اختیار تام برای رسیدگی به مشکلات آن استان را دارد.
فردا دوشنبه که ملاقات مردمی استاندار محترم اصفهان نیز هست از تمامی عزیزان دعوت می شود راس ساعت 9در مقابل استانداری، تمامی مراکز و قسمت ها حتی دوستانی که به دلایل شخصی یا فشارهای مسئولین مجبور به امضا قرار داد شده اند جهت اعاده حقوق و دعوت از استاندار محترم برای حمایت از قشر کارگر و حمایت از مردم اصفهان که به دلیل تصمیمات نادرست مسئولان با مشکل مواجه شده اند تصمیمی انقلابی اتخاذ نماید.
لذا در این خصوص خواهشمندم با توجه به خواهش نمایندگان برای برگزاری جلسه ای با حضور تمامی پرسنل استان در سالن کوثر جهت تعامل و حل مشکلات با حضور مسئولان مخابرات چنانچه تا ساعات آتی قبول نمایند فردا راس همین ساعت بجای استانداری تمامی پرسنل برای حضور در این مناظره در مکان مشخص شده حضور یابند در غیر اینصورت گردهمایی اعاده حقوق ما در مقابل استانداری می‌باشد.
شورای پرسنل شرکتی مخابرات منطقه اصفهان”

 

 

کد خبر: 126216

نویسنده: نرگس رضایی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0