20 مرداد 1400 - 12:45 ق.ظ

برای حضور در جهانی 2021 ؛

استارت مجدد مرادی با ذوب آهن

سهراب مرادی برای حضور در لیگ برتر وزنه برداری با تیم ذوب آهن قرارداد بسته و این شاید به نوعی شروع دوباره کار او برای حضور در جهانی ۲۰۲۱ باشد.

به گزارش عصراصفهان، بعد از طی پروسه طولانی و فرسایشی تقسیم سهمیه‌های المپیک در رشته وزنه برداری، درنهایت سهراب مرادی که در المپیک 2016 ریو صاحب مدال طلا شده بود نتوانست سهمیه بگیرد و در غیاب او، فارِس اِلباخ قطری مدال طلای دسته 96 کیلوگرم را از آن خود کرد. هرچند برخی معتقد بودند سهراب مرادی با توجه به مصدومیت‌های متوالی و از دست دادن سهمیه المپیک شاید به خداحافظی از دنیای قهرمانی فکر کند، اما فیلمی که اخیرا از او پخش شده که وزنه 230 کیلوگرمی را بالای سر می‌برد، نشان از انگیزه‌های او برای ادامه کار دارد. سهراب مرادی به تازگی با تیم ذوب آهن اصفهان که هدایتش را علی جباری مربی تیم ملی وزنه برداری برعهده دارد، قرارداد بسته و در رقابت‌های لیگ که از شهریور ماه قرار است آغاز شود، وزنه خواهد زد. به نظر می‌رسد این استارت دوباره قهرمان جهان و المپیک برای بازگشت به تخته و حضور در مسابقات جهانی 2021 که احتمالا آذر ماه به انجام رسد، باشد.

وی در المپیک تابستانی ۲۰۱۶ توانست در دسته ۹۴ کیلوگرم نشان طلا به دست بیاورد. همچنین دو قهرمانی جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و دو طلا و یک برنز در رقابت‌های قهرمانی آسیا و طلای بازی‌های آسیایی از دیگر دستاوردهای او در مسابقات بین‌المللی می‌باشند. مرادی توانسته چندین بار رکورد جهان را در اوزان مختلف جابه‌جا کند. وی با مهار وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی در یک‌ضرب و ثبت حدنصاب ۴۱۸ کیلوگرم در مجموع، رکورددار یک‌ضرب و مجموع دسته وزنی ۹۶ کیلوگرم است. وی همچنین رکورددار یک‌ضرب، دوضرب و مجموع در دسته وزنی قدیمی ۹۴ کیلوگرم است.

 

 

102

کد خبر: 28607

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0