18 دی 1399 - 7:21 ب.ظ

اروپا واکسن کرونا «مدرنا» را تایید کرد

اداره دارویی اروپا روز چهارشنبه با استفاده از واکسن شرکت «مدرنا» برای مقابله با همه گیری بیماری «کووید ۱۹» در کشورهای عضو اتحادیه اروپا موافقت کرد. در بیانیه اداره دارویی اروپا مستقر در آمستردام آمده که توصیه این نهاد صدور مجوز مشروط برای واکسن شرکت «مدرنا» در راستای واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از یورونیوز، در بیانیه اداره دارویی اروپا مستقر در آمستردام آمده که توصیه این نهاد صدور مجوز مشروط برای واکسن شرکت «مدرنا» در راستای واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال است. اداره دارویی اروپا پیش از این با استفاده از واکسن شرکت های «فایزر» و «بیون تک» موافقت کرده بود. کشورهای عضو اتحادیه اروپا از روز ۲۷ دسامبر (هفتم دی) کارزار واکسیناسیون در برابر بیماری همه گیر «کووید ۱۹» را با واکسن «فایزر» و «بیون تک» آغاز کردند.

اداره دارویی اروپا در حالی با استفاده از واکسن شرکت «مدرنا» موافقت کرده که انتقادها از روند کند واکسیناسیون در کشورهای عضو اتحادیه اروپا طی روزهای گذشته در برخی از این کشورها همچون فرانسه و آلمان افزایش یافته بود. روند واکسیناسیون در برابر ویروس کرونا در کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مقایسه با کشورهای آمریکا، بریتانیا و اسرائیل کندتر بوده است.

کد 300

کد خبر: 35727

منبع: یورونیوز

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0