2 اسفند 1399 - 2:17 ب.ظ

ارسال ۱۲۳ اثر به جشنواره ملی آیات در سمنان

یک ماه مانده به پایان مهلت شرکت در جشنواره ملی آیات، ۱۲۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره در سمنان ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جواد نصیری دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت: آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ۲۸ اسفند ۹۹ است.

او افزود: تاکنون ۷۱ نفر در این جشنواره ثبت نام کردند و ۳۳ نفر ۱۲۳ اثر در بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ارسال کرده‌اند.

به گفته نصیری در بخش اصلی ۹۵ اثر شامل ۵۳ عکس، پنج سرمقاله و یادداشت، ۱۱ مصاحبه، ۹ تیتر، دو خبر و ۱۵ گزارش و در بخش ویژه نیز ۲۸ اثر که شامل ۱۲ کلیپ، ۶ موشن گرافیک، هشت طرح یا تصویر، یک پادکست و یک انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

نصیری با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره گفت: تا کنون از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی، سمنان، خوزستان، گلستان، همدان، گیلان، کرمانشاه و قم آثار دریافت شده است.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۸ اسفند مهلت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.ayat.farhang.gov.ir ثبت نام کنند.

کد 300

کد خبر: 31393

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0