21 تیر 1401 - 5:00 ب.ظ

ارتش در بهترین شرایط و آماده‌تر از هر زمان دیگری است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش در بهترین شرایط و آماده تر از هر زمان دیگر گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا است.

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش صبح امروز و  در مراسم بازدید رئیس قوه قضائیه از دافوس ارتش با تبریک دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیر و عرض خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: بر خود لازم می‌دانم از حرکت‌های جدید قوه قضائیه در دوره اخیر با مدیریت جنابعالی که باعث افزایش امیدواری مردم عزیز کشورمان شده است ابراز تشکر و قدردانی کنم.

سرلشکر موسوی افزود: همچنین خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهبری امامین انقلاب، امروز ارتشی متدین، کارآمد، پادر رکاب و انقلابی داریم که مورد علاقه قلبی مردم، مسئولین و در راس همه، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی تصریح کرد: اینکه فرماندهی معظم کل قوا می فرمایند: «ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می توان آن را سر دست گرفت و به همه نشان داد» حاصل تقدیم خون شهدا، ایثار جانبازان و فداکاری ده‌ها هزار ارتشی و خانواده های صبور و فهیم آنها است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: بحمد الله امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با استقرار زمینی در مرزهای غرب، شمال شرق و بخشی از شمال غرب کشور حراست شبانه روزی از آسمان ایران سربلند اسلامی با نیروی پدافند و نیروی هوایی و پشتیبانی هوایی از همه ماموریت های مورد نیاز کشور و حضور مقتدرانه در آبهای آزاد و حراست از منافع ملی با اسکورت کشتی های تجاری و نفتکش، ماموریت خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: امروز ارتش در بهترین شرایط و آماده تر از هر زمان دیگر گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا است تا در هر جایی که اراده فرمایند وارد عمل شود.

کد خبر: 117974

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0