8 مهر 1399 - 10:08 ق.ظ

ارتش آمریکا حمله به روسیه را در «آریزونا» شبیه سازی کرد

ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را منتشر ساخته که پرسنل این کشور طی یک رزمایش در«آریزونا»، حمله به نیروهای مسلح روسیه را تمرین می‌کند. در این فیلم خودروهای رباتیک در پروژه‌ای به نام «Project Convergence» حضور دارند. مقامات ارتش آمریکا در این باره گفتند که فراگیری تهاجم با کمک هوش مصنوعی از نکات برجسته این رزمایش بود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از فارس، ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را منتشر ساخته که پرسنل این کشور طی یک رزمایش در«آریزونا»، حمله به نیروهای مسلح روسیه را تمرین می‌کند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» در این فیلم خودروهای رباتیک در پروژه‌ای به نام «Project Convergence» حضور دارند. مقامات ارتش آمریکا در این باره گفتند که فراگیری تهاجم با کمک هوش مصنوعی از نکات برجسته این رزمایش بود.

وبگاه «دیفنس نیوز» نیز در این زمینه نوشت که رزمایش یک هفته‌ای آمریکا در آریزونا تلاشی برای تجمع جنگ افزارهای پیشرفته و قابلیت‌های آینده در یک میدان جنگ در دهه ۲۰۳۰ برابر دشمنانی چون روسیه و چین بود. در طول این تمرینات، هواپیماهای جنگی برای تخریب ادوات دشمن و غلبه بر سامانه‌های دفاع هوایی «پنتسیر» و سلاح های دیگر پرواز کردند.

کد 300

کد خبر: 37247

منبع: فارس

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0