20 تیر 1399 - 3:36 ب.ظ

معاون آموزشی دانشکده مجازی دانشگاه تاکید کرد

ادامه آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران بعد از کرونا

معاون آموزشی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ادامه روند آموزش مجازی دانشجویان این دانشگاه بعد از اتمام بحران کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا، دکتر میترا ذوالفقاری معاون آموزشی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین نشست کارگروه تخصصی بسته توسعه آموزش مجازی این دانشگاه که به صورت مجازی برگزار شد، کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه مجازی سازی دروس در بستر نوید را نتیجه تشکیل کارگروهی منسجم، برنامه ریزی شده با همکاری و همراهی همه اساتید و دانشجویان در دوران کرونا ویروس دانست و گفت: پس از پایان یافتن این بحران، روند مجازی سازی ادامه یافته و مجموعه دانشگاه از فواید روش های مجازی برای ارتقای کیفیت آموزش بهره مند خواهند شد.

در ادامه دکتر جهانشیر مشاور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ضرورت بررسی زیرساخت های مناسب برای آموزش بالینی و چالش های مجازی سازی در این موضوع اشاره کردند.

دکتر هاشمی کمانگر مسئول کارگروه مهارت ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز ضمن ارائه گزارش خود پیرامون روند مجازی سازی در دانشکده دندانپزشکی اظهار کرد: مجازی شدن همه جلسات دروس نظری و بخشهای تئوری دروس کارگاهی و بالینی مقطع عمومی دندانپزشکی در ۱۲ گروه آموزشی در پردیس اصلی، بین الملل و آموزشکده پروتزهای دندانی مقطع کارشناسی به خوبی پوشش داده شده و علاوه بر آن ژورنال کلابها در پلتفرم های اسکای روم، ادوبی کانکت، زوم به صورت آنلاین انجام شده است.

وی به برگزاری کارگاه توانمند سازی مجازی برای اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی و ۲۳ وبینار بین المللی در معاونت بین الملل و مشاهده همتای دروس مجازی در این دانشکده اشاره کرد و برنامه ریزی برای پشتیبانی طراحی آموزشی مجازی را در الویت دانست.

کد خبر: 44817

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0