7 شهریور 1401 - 3:00 ب.ظ

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان

احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در اصفهان

سعید ساکت گفت: ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و سیاحتی مناسب برای اصفهان به عنوان «شهر زندگی»، از جمله مهمترین رویکردهای مدیریت شهری این کلان‌شهر است و این شرکت بدین منظور، برنامه‌های مهمی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

عصراصفهان – سرویس خبر

وی در خصوص مهمترین اهداف و برنامه‌های پیش‌روی این شرکت، گفت توسعه ابرسازه‌های تفریحی کلان‌شهر اصفهان با رویکرد ارتقای گردشگری نصف‌جهان و جذب ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه در حوزه گردشگری و تفریح اصفهان در اولویت برنامه‌های این شرکت است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه درصدد احداث بزرگترین چرخ و فلک ایران و یکی از پنج چرخ و فلک بزرگ دنیا با عنوان چشم اصفهان به ارتفاع ۲۲۲ متر هستیم، ادامه داد: احداث خط دوم تله‌سیژ ناژوان به طول بیش از پنج کیلومتر حد فاصل میدان سهروردی تا کوه آتشگاه و راه‌اندازی خط دوم تله‌کابین صفه حدفاصل ایستگاه دوم تله‌کابین تا قله کوه صفه در دستور کار قرار دارد.
ساکت ادامه داد: احداث مجموعه بانجی جامپینگ، رستوران گردان و زیپ‌لاین دوچرخه در مجموعه شهر رویاها، احداث پارک آبی بزرگ اصفهان، راه‌اندازی مجموعه تِم‌پارک بزرگ اصفهان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، احداث بزرگترین شهربازی معارفی در استان اصفهان از جمله برنامه‌های این شرکت به منظور توسعه زیرساخت‌های تفریحی شهر اصفهان است.
وی ادامه داد: نقطه‌یابی گردشگری به منظور جانمایی و احداث شهربازی‌های مناطق اصفهان، احداث پارک برفی اصفهان، راه‌اندازی مرکز بولینگ مجموعه گردشگری ناژوان، اجرای مجموعه خیابان غذا در یکی از نقاط طلایی کلان‌شهر اصفهان نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان افزود: بهبود معماری ایستگاه‌های یک و دو تله‌کابین صفه، راه‌اندازی هتل و مجموعه تجاری شهر رویاها، اصلاح سامانه فروش بلیت مجموعه شهر رویاها و بهبود فرایندهای اقتصادی مجموعه‌ها از دیگر اولویت‌های این شرکت است.

کد خبر: 119999

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0