25 مهر 1400 - 4:15 ب.ظ

اتوبوس آگاهی ابزاری قدرتمند و ارزان برای روابط عمومی

فرآیند اطلاع رسانی نیازمند شناسایی ابزارهای صحیح اطلاع رسانی برای انتقال محتوایی فاخر که به خوبی تدوین شده باشد می باشد.. ابزارهای انتقال محتوا هم همچون شیوه نگارش محتوا باید بر اساس سطح درک مخاطب و سایر معیارهای مخاطب شناسی انتخاب و تدوین گردد.

عصر اصفهان،هادی زمانی/برای مثال اگر محتوایی مورد استفاده جامعه مهندسین ساختمان را در مطب پزشکان به صورت بروشور پخش کنید فقط پول تان را دور ریخته اید.

اتوبوس اگهی رسانه قدرتمند برای عموم افراد جامعه و شهروندان است که به دو صورت نصب پوستر  در داخل اتوبوس و در معرض دید شهروندان و طراحی و رنگ‌ امیزی بدنه بیرونی قابل استفاده است.

البته رنگ آمیزی و استفاده از بدنه بیرونی  به لحاظ مقررات راهنمایی و رانندگی به دلیل اخلال و ایجاد حواس پرتی برای رانندگان توصیه نمی شود چرا که بر اساس تفکر روابط عمومی، قانون مندی و حفظ سلامت شهروندان از اهم وظایف این دانش محسوب می شود و لذا راهبردها و استراتژی های ارتباطی کنم باید باعث به خیر افتادن جان شهروندان شود.

برای استفاده از ظرفیت های رسانه اتوبوس آگهی به دو صورت‌مشارکتی و خرید خدمت می توانید استفاده کنید. در حالت اول  بر اساس اصل مسوولیت اجتماعی پوسترها با موضوعات آموزشی، اطلاع رسانی  و توانمندسازی شهروندان دو امضا طراحی و چاپ و در داخل اتوبوس ها درج می گردد. بهتر است در درج مطالب پوستر کانال های ارتباطی با مخاطبین جهت دریافت دیدگاه ها و نظرات سان را درج‌نمایید. در صورت های دیگر طبق تعرفه های سازمان اتوبوس رانی شهر مورد نظر مبالغ مشخص را پرداخت و از خدمات بهره مند خواهید شد.

لطفا ارتباط مستقیم با روابط  عمومی این شرکت بسیار موثر خواهد بود.

202/

کد خبر: 45470

نویسنده: هادی زمانی

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0