13 مرداد 1400 - 3:13 ب.ظ

رئیس بیمارستان غرضی اصفهان:

ابتلای ۳۲۵ نفر از کارکنان بیمارستان غرضی به کرونا

رئیس بیمارستان غرضی اصفهان با اشاره به افتتاح بخش بستری بیمارستان دکتر غرضی، گفت: از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون ۳۲۵ نفر از همکاران ما درگیر این بیماری شدند و هم‌اکنون ۱۵۷ بیمار تحت درمان هستند.

اصفهان

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان، علی اعتصام‌پور، در آئین راه‌اندازی بخش بستری بیمارستان دکتر غرضی، اظهار کرد: آغاز به کار بازسازی بخش بستری بیمارستان با ۲۸ تخت به متراژ ۸۵۰ متر مربع از تاریخ ۱۱/‌۱۱/‌۹۸ شروع و در تیرماه تحویل گرفته‌ ایم و جهت افتتاح آماده شده است.

وی روند توسعه زیرساخت‌های خدمت‌رسانی در بیمارستان غرضی اصفهان را مطلوب خواند و افزود: در بخش بستری این بیمارستان، اتاق‌ها به متراژ استاندارد به صورت اتاق‌های تک تخته و دوتخته که تمام اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی، دوش و روشویی درون اتاق بیمار است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: بخش بستری دارای اتاق ایزوله مطابق شرایط استاندارد کتاب بیمارستان ایمن و شامل اگزوزفن با فیلتر هپا و فشار منفی و هوای فشرده و … است و پوشش کف به صورت یکپارچه و رزینی است.

اعتصام‌پور از دیگر خصوصیات این بخش پیش‌بینی سیستم فشار منفی برای هر اتاق در زمان اپیدمی، سیستم احضار پرستار، هشدار فشار منفی اتاق ایزوله و هشدارهای فشار گازهای طبی و سرویس بهداشتی مجزا جهت معلولین است. همچنین جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی از عایق‌های دیواری جانبی و پنجره‌های دوجداره ترمال بریک استفاده شده است و هر اتاق دارای فن کویل کاستی در وسط اتاق و دارای کنترل و ترموستات جهت ایجاد شرایط آسایش فراهم شده است.

وی در خصوص بازسازی و بهسازی فضای اورژانس بیمارستان، اظهار کرد: این بخش به علت ماهیت خدمات و میزان مراجعه مردم نیاز به توجه و رسیدگی داشت که به بهترین نحو انجام شد.

آرش علیزاده رئیس بیمارستان دکتر غرضی ضمن اشاره به اینکه بیمارستان غرضی یکی از موفق‌ترین بیمارستان‌های اصفهان است که در شمال این شهر واقع شده، گفت: این بیمارستان در کنار بخش‌های تخصصی، از روزهای ابتدایی شیوع بحران کرونا، به بیماران کرونایی نیز خدمت رسانی می‌کرد و فعالیت در بخش‌های آن به طور مستمر ادامه دارد.

وی افزود: در سازمان تأمین اجتماعی بیمارستان غرضی رتبه اول بستری بیماران کرونایی را کسب کرده که در مدت فراگیری بیماری کرونا تعداد ۳۲۵ نفر از همکاران درگیر این بیماری شدند و هم اکنون ۱۵۷ بیمار کرونایی تحت درمان هستند.

علیزاده گفت: علاوه بر بازسازی بخش بستری، راه‌اندازی آزمایشگاه سلولی مولکولی، بهسازی واحد لندری، بهسازی واحد بهداشت، راه‌اندازی هوارسان آشپزخانه، دو سویه کردن برق ورودی بیمارستان، برونسپاری لندری و … از دیگر اقدامات این بیمارستان است.

104

کد خبر: 28272

منبع: ایمنا

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0