7 شهریور 1399 - 7:39 ب.ظ

آیا موفقیت در گرو کار شبانه روزی است؟

طبق تازه ترین حرف های جک دورسی این گفته که کارآفرینان باید شب ها هم کار کنند و حتی یک روز هم استراحت نکنند دیگر قدیمی شده است. در واقع به باور مدیرعامل توییتر این نگرش غالبا منجر به شکست می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از سی ان بی سی، دورسی که در یک برنامه پادکست حضور یافته بود در صحبت هایش اینطور گفت: من ترجیح می دهم کارهایم را طوری بهینه کنم که هر ساعت از آن معنا دار باشد (یا حتی هر دقیقه آن) تا اینکه تعداد ساعات کاری ام را بالا ببرم. علت هم این است که تازه فهمیده ام بالا بردن ساعت های کاری کیفیت آن را پایین می آورد.

این میلیاردر ۴۳ ساله در ادامه گفت: وقتی مردم مجبور شوند برای ساعت های طولانی کار کنند بسیار سفت و سخت می شوند. در واقع در این شرایط انسان دیگر هوشیاری خود را از دست می دهد و متوجه نیست که چه اتفاقاتی پیرامونش رخ می دهند.

خودآگاهی یک خصیصه شخصی است که دورسی باور دارد بسیار در موفقیتش دخیل بوده است.

بسیاری از مردم تصور می کنند که موفقیت یعنی روزی ۲۰ ساعت کار کنند و ۴ ساعت بخوابند زیرا این چیزی است که ظاهری افرادی مانند ایلان ماسک انجام می دهند اما دورسی معتقد است که این روش فایده چندانی ندارد. (قبلا مدیرعامل تسلا گفته بود که گاهی اوقات ۸۰ تا ۹۰ ساعت در هفته کار میکند و حتی زمانی در طول یک هفته ۱۲۰ ساعت کار کرده و این کار خود را دیوانگی خوانده است).

دورسی مدتی است که زمانهایی از روز کاری خود را به تفکر و تامل اختصاص می دهد تا بیشترین بهره را از زمان خود ببرد.

کد 300

کد خبر: 39450

منبع: سی ان بی سی

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0