1 شهریور 1399 - 2:48 ب.ظ

آیا ذرت بوداده یک میان وعده سالم است؟

بسیاری از ما عادت داریم ذرت بوداده یا پاپ کورن را به عنوان یک میان وعده در نظر بگیریم. میان وعده‌ای محبوب که از سال‌ها پیش در سینما‌ها نیز سرو می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از سرویس خواندنی‌های انتخاب، با وجود محبوبیت بالای ذرت بوداده، بسیاری از افراد نگرانند که این خوراکی باعث اضافه وزن شده یا سلامتی آنان را به خطر بیندازد.

جالب است بدانید همانقدر که ذرت بوداده می‌تواند مفید باشد می‌تواند مضر نیز باشد. درواقع ذرت بوداده بر اساس روش تهیه خود خطرناک یا مفید محسوب می‌شوند. یکی از رایج‌ترین روش‌های تهیه ذرت بوداده، خرید آن از سوپرمارکت هاست. درواقع بسیاری از افراد ترجیح میدهند که بسیار سریع به خوراکی‌های محبوب خود برسند.

اما متاسفانه مصرف مکرر محصولات کارخانه‌ای به علت وجود مواد افزودنی چندان توصیه نمی‌شود. برخی دیگر نیز ترجیح می‌دهند ذرت را داغ داغ و از مراکزی که ذرت بوداده آماده کرده و می‌فروشند تهیه کنند. اما این روش نیز می‌تواند به خصوص در شرایطی که از روغن مانده، نمک زیاد و غیربهداشتی تهیه شود، خطرناک باشد.

ذرت بوداده
روش نهایی تهیه ذرت بوداده در خانه است. این روش یکی از سالم‌ترین روش‌های تهیه ذرت است. در این روش شما می‌توانید به خوبی حجم روغن و نمک را کنترل کنید و از افزودن موارد ناسالمی مثل کره یا نمک بیش از حد خودداری کنید. مصرف ذرت بوداده برای افرادی که با مشکل یبوست رو به رو هستند بسیار مفید است.

کد 300

کد خبر: 38885

منبع: انتخاب

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0