15 دی 1399 - 9:08 ق.ظ

آلودگی هوا اراک را تعطیل کرد

استاندار مرکزی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی اراک به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و طبق مصوبه کمیته اضطرار، فردا دوشنبه ۱۵ دی تعطیل هستند. آقازاده اظهارداشت: فردا کوره‌های آجرپزی و کارگاه‌هایی که به نوعی با میزان آلایندگی ارتباط دارند، غیرفعال هستند و فعالیت‌های عمرانی در شهر اراک هم با هماهنگی شهرداری تعطیل است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، سید علی آقازاده در گفت و گو با ایرنا افزود: کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک عصر روز جاری در نشستی فوق العاده با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها که تا روزهای آتی نیز ادامه دارد، تصمیم به تعطیلی روز دوشنبه ۱۵ دی ماه گرفت.

وی ادامه داد: این تعطیلی شامل دستگاهای خدمات رسان و کارخانجات نیست و مجموعه‌هایی همچون بانک‌ها،دستگاه‌های امدادی و خدماتی فعال هستند.

آقازاده اظهارداشت: فردا دوشنبه کوره‌های آجرپزی و کارگاه‌هایی که به نوعی با میزان آلایندگی ارتباط دارند، غیرفعال هستند و فعالیت‌های عمرانی در شهر اراک هم با هماهنگی شهرداری تعطیل است.

استاندار مرکزی در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر استمرار تعطیلی ناشی از آلودگی هوا ادامه داد: در صورت تداوم آلودگی و تصمیم کارگروه کاهش آلودگی هوا اگر مجددا قرار بر تعطیلی‌ها باشد اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

کد 300

کد خبر: 35484

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0