4 مهر 1400 - 12:14 ق.ظ

واکنش عضو شورای شهر اصفهان به اظهارات اخیر استاندار:

آقای استاندار کمی دیر به فکر شفاف سازی افتادید

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به اظهارات استاندار اصفهان در نشست مطبوعاتی جمعه شب گذشته با خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها واکنش نشان داد.

آب

به گزارش عصر اصفهان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به اظهارات استاندار اصفهان در نشست مطبوعاتی جمعه شب گذشته با خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها واکنش نشان داد.

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار اصفهان در این زمینه با انتشار یادداشتی اظهار داشت:

برادر گرامی ، جناب آقای دکتر عباس رضایی

استاندار فرهیخته و البته سختکوش اصفهان

با سلام و احترام

مواضع اخیرتان در زمینه مسائل آبی استان اصفهان را از طریق رسانه ها دنبال کردم، بدینوسیله از این اظهارات تشکر می کنم . ولی برادر ارجمندم حالا چرا؟!!

  شما عزیز بزرگوار، زمان زیادی داشتید، ولی چه اتفاقی افتاد که روزهای واپسین مسئولیت اتان به عنوان استاندار استان اصفهان به فکر شفاف سازی در زمینه آب افتادید؟

آقای دکتر رضایی، به نظر من جنابعالی  با آن جایگاه رفیع حاکمیتی که داشتید، بیشتر از این می توانستید پیگیر مسئله آب باشید، ولی افسوس که چه زود دیر شد.

 مسئله آب اصفهان را می شد در نشست های تفاهمی و تعاملی و البته از منظر محق بودن و پیگیر حقوق خود بودن اصفهان حل کرد و اتفاقات بهتری را رقم زد.

 آقای استاندار؛ ای کاش در همین جایگاه می ماندید و همین فرمایش  (رسیدن ۷۰ میلیون متر مکعب آب  به اصفهان در چند ماه دیگر ) را عملی می کردید و یا مسئله “بهشت آباد” را به نتیجه می رساندید. ولی متأسفانه ظاهرا شرایط شکل دیگری رقم خواهد خورد.

 امیدوارم با همین نگاه به مدیر آینده کمک کنید تا راه وصول و حصول به این مهم را با هم طی کنید.

شما خوب می دانید مشکل اصلی اصفهان، آب است که به قول معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی شما مردم ما نمی خواهند برای کشور مسئله سازی و بحران ایجاد کنند!!!

 ولی ایشان باید بدانند که می توانستیم با به میدان آوردن اصحاب رسانه و گروه‌های مردمی و متخصصین دانشگاهی از آنچه حق مان است در رسانه، آن هم در سطح ملی و یا در مجامع عالی و نهایتأ نزد مسئولان و مدیران عالیرتبه کشوری بهتر از اینها طرح مسئله کنیم و از حقوق مسلم امان دفاع نماییم، و امروز این گونه شهر تشنه و کشاورزان دلخون و رودخانه و زمین های زراعی و باغات خشک و برهوت نبود.

باری! می شد به گونه ای دیگر عمل کرد تا امروز هر کسی در هر محفلی که از لزوم احقاق حقوق مردم شریف شهید داده و ولایی اصفهان سخنی به میان می آورد، زیاده خواه لقب نگیرد.

ولی افسوس که زود دیر شد…

 با تشکر

مجیدنادرالاصلی

3 مهر 1400

104

کد خبر: 41853

منبع: یاقوت وطن

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0