2 شهریور 1400 - 1:00 ب.ظ

نخستین بار در صنعت آب و فاضلاب کشور صورت گرفت؛

آغاز دوره آموزشی نویسندگان کوچک با رویکرد مصرف بهینه آب توسط آبفای اصفهان

نخستین دوره آموزشی نویسندگان کوچک با رویکرد مصرف بهینه آب در فضای مجازی توسط آبفای استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش عصر اصفهان، مدیر روابط عمومی و آموزشی همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری دوره های آموزشی به صورت چهره به چهره، آبفای اصفهان دوره آموزشی نویسندگان کوچک ویژه رده سنی 9 تا 16 سال را به صورت مجازی برگزار می کند.

مهرداد خورسندی افزود: در این دوره آموزشی که از ابتدای شهریورماه جاری آغاز شده است نه تنها کودکان و نوجوانان با فرهنگ مصرف بهینه آب آشنا می شوند بلکه فن و هنر چگونه نوشتن را هم به طور تخصصی زیر نظر استادان مجرب می آموزند.

وی اعلام کرد: دست نوشته های کودکان حاضر در این دوره آموزشی می تواند منبع بسیار خوبی برای آموزش دیگران باشد چرا که با زبان کودکانه ، مردم را ترغیب به مصرف بهینه آب می کند.

مدیر روابط عمومی و آموزشی همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان عنوان کرد: در نخستین دوره آموزشی نویسندگان کوچک نزدیک به 30 نفر ازکودکان و نوجوانان  به صورت آنلاین تحت آموزش مبانی نویسندگی قرار می گیرند.

وی افزود: این دوره در قالب 5 جلسه دو ساعته و به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و آموزشی همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطرنشان ساخت: در پایان این دوره آموزشی، آثار برتر کودکان در قالب داستان های کوکانه منتشر و در برنامه رادیویی جاری حیات نیز در بخش “حرف راست را از بچه بشنو” با صدای نویسنده مطلب پخش می شود.

علاقه مندان به حضور در دوره های بعدی آموزش نویسندگان کوچک می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 33370219 – 031 و در فضای مجازی به شماره1860 305 0913 در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

103

کد خبر: 31181

منبع: عصر اصفهان نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0