1 آذر 1399 - 2:23 ب.ظ

توسط اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات؛

آغاز خدمات مجازی مشاوره خانواده

اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات با توجه به شیوع کرونا در قالب عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی، جهت رفاه حال شهروندان اقدام به برپایی خدمات مشاوره مجازی کرد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا/ علی‌اکبر اسدیان، مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی شمیرانات، از ارائه خدمات مجازی مشاوره خانواده توسط این اداره در شهرستان شمیرانات خبر داد.

علی‌اکبر اسدیان در جلسه‌ای که با همین موضوع با حضور ادارات فرهنگی منطقه در سالن اجتماعات مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، گفت: موضوع خانواده و تحکیم این بنیان اجتماعی و همچنین اهمیت آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‎‌های ارزشمند خانواده، و آگاه‌سازی ایشان نسبت به آسیب‌های اجتماعی یکی از نگرانی‌های مسئولین به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان است.

وی افزود: با توجه به شرایط حاصل از شیوع کرونا یکی از فعالیت‌هایی که کمتر به آن توجه شده بحث روابط خانوادگی است که بعضاً مورد آسیب قرارگرفته است. لذا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شمیرانات در قالب عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی به این حیطه ورود کرده است که علاوه بر ایجاد رفاه برای شهروندان، به جهت جریان سازی در حوزه مشاوره خانواده گام‌های مؤثری برداشته شود.

اسدیان در ادامه گفت: اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات با بهره‌گیری از مبلغین و اساتید باتجربه هم‌زمان با شرایط حاصل از شیوع کرونا اقدام به برگزاری منبرهای مجازی و نشست‌های پرسش و پاسخ در شبکه‌های اجتماعی با موضوع روابط خانوادگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان دینی این اداره در حوزه خانواده، با بررسی و انجام تحقیقات میدانی در سطح شهرستان و دو بخش لواسان و رودبار قصران، عوامل تأثیرگذار برافزایش آسیب‌های موجود در خانواده را شناسایی و احصاء و برای مقابله با آن اقدام به برگزاری برنامه‌های آموزشی، نشست‌های کارشناسی، ارتباطات چهره به چهره و دیگر موارد در فضای حقیقی و مجازی کرده‌اند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد، طرح‌ها و برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات جهت آموزش تحکیم خانواده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۱۰ مسجد شاخص و محوری در سطح شهرستان شمیرانات و لواسان و رودبار قصران به اجرا گذاشته شود.

300

کد خبر: 34058

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0