19 مهر 1399 - 4:22 ب.ظ

۲۰ مهر؛

آخرین فرصت دانشگاه‌ها برای مصاحبه مجازی دکتری

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، درباره آخرین مهلت انجام مصاحبه دکترای تخصصی دانشگاه‌ها گفت: کنکور دکتری ناپیوسته ۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پنج شنبه ۹ مرداد در ۶۰ شهر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زرین آمیزی درباره نتایج دکتری بیان کرد: نتایج نهایی پذیرش داوطلبان دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها اول شهریور اعلام و بعد از آن ثبت نام شروع شد.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تعداد داوطلبانی که در مرحله اول مجاز به انتخاب رشته دکتری شده بودند، ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر است که از این تعداد ۶۲ هزار و ۹۳۸ نفر در دوره‌های روزانه مجاز شدند. بر اساس آمار نهایی ۸۷ هزار و ۴۴۵ نفر در مهلت در نظر گرفته شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کردند. روليت اون لاين للايفون

او اظهار کرد: با پایان مهلت انتخاب رشته نیز ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر یعنی سه و نیم برابر ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها امکان دعوت به مصاحبه پیدا کردن در حالی که ظرفیت کل کنکور دکتری برای امسال ۱۳ هزار و ۹۸۱ نفر است که با ظرفیت ۱۰ هزار نفری دانشگاه آزاد اسلامی به حدود ۲۴ هزار نفر می‌رسد.

زرین آمیزی درباره آخرین مهلت دانشگاه‌ها برای دعوت به مصاحبه علمی افزود: دانشگاه‌ها تا ۲۰ مهر مهلت دارند نسبت به اتمام فرایند مصاحبه دکتری با داوطلبان اقدام کنند. مهارات لعبة الروليت پذیرفته شدگان با توجه به اعلام دانشگاه‌ها می‌توانند نسبت به ثبت نام و شروع ترم جدید تحصیلی در آبان اقدام کنند. لعبة حظك اليوم

کد 300

کد خبر: 37949

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0