23 شهریور 1400 - 1:00 ب.ظ

تجلیل از کادر بهداشت و درمان

همزمان با مرحله نخست واکسیناسیون تجمیعی کارکنان آبفای استان اصفهان

همزمان با مرحله نخست واکسیناسیون تجمیعی کارکنان آبفای استان اصفهان، از کادر بهداشت و درمان بیمارستان صحرایی الزهرا تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در این مرحله از واکسیناسیون در حدود چهار هزار نفر از کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر ضد بیماری کرونا واکسینه شدند.

مرحله نخست واکسیناسیون کارکنان آبفای استان اصفهان از هفته گذشته در شهرستان ها آغاز شده بود اما نزدیک به دو هزار نفر از کارکنان شاغل در ستاد، آبفای مناطق ششگانه شهر اصفهان و تصفیه خانه های فاضلاب روزهای 22 و 23 شهریورماه در مرکز واکسیناسیون صحرایی الزهرا به صورت تجمیعی دوز اول واکسن خود را دریافت کردند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نخستین روز اجرای این طرح در مرکز واکسیناسیون صحرایی حضور یافت و از تلاش های کادر بهداشت و درمان و همچنین دکتر مهیار حاجی مالیان و حامد رجب نژاد، معاون بهداشتی و ناظر واکسیناسیون مرکز بهداشت شماره دو شهرستان اصفهان در انجام هماهنگی های لازم و نظارت بر اجرای این کار ارزشمند قدردانی کرد.

هاشم امینی هنگام بازدید از مرکز واکسیناسیون صحرایی الزهرا گفت:با توجه به این که شرکت آب و فاضلاب یک نهاد خدمت رسان محسوب شده و ارتباط نزدیکی با مردم دارد، واکسیناسیون سریع کارکنان آن به ویژه ماموران قرائت کنتور، ماموران رسیدگی به حوادث و کارکنان تصفیه خانه های فاضلاب بسیار ضروری بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به در پیش بودن فصل سرما و ادامه روند واکسیناسیون گروه های هدف اشاره کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آمادگی داردقبل از سرد شدن هوا وبه منظور رفاه حال شهروندان و کادر بهداشت و درمان، یکی از سالن های ورزشی خود را برای استقرار مرکز تجمیعی واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد.

کد خبر: 38442

منبع: مدیر روابط عمومی و آموزشی همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0