مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبرداد:
تسریع در روند خدمترسانی به ارباب رجوع
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از طریق خدمات غیرحضوری این اداهکل تمامی فعالیتهای مورد نظر اربابرجوعان قابل انجام است و به درخواستها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده میشود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، علیرضا قاریقرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تمام تلاش این ادارهکل تکریم اباب رجوع و تسریع در روند خدمترسانی به مردم عزیز است اظهار کرد: ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان با گسترش میزخدمت و هوشمند نمودن فرآیندها، موجبات رضایتمندی ارباب رجوعان را فراهم ساخته و علاوه بر کمک به کاهش شیوع کرونا در کاهش هزینههای سازمان نیز نقش بسزایی دارد.
وی بیان داشت: بحث تکریم وجلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحثی است که از آموزههای مهم دینی ما بوده ودر آیات کلام ا …مجید از آیه ((ولقد کرمنابنی آدم…)) در سوره اسراء تا فرمان خداوند به پیامبر عظیم الشأن اسلام مبنی برسخن گفتن با بندگان به نیکوترین وجه برآن دستورداده شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براین اساس و در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب رجوع، تحقق منشور شهروندی و دولت الکترونیک، میزخدمت الکترونیک در این ادارهکل فعال و در خدمت ارباب رجوعان است.
وی اذعان داشت: همچنین درگاه الکترونیکی ادارهکل راه و شهرسازی استان اصفهان ارتقاء یافته است و ارباب رجوعان میتوانند تمامی خدمات خود را بصورت الکترونیکی و در تعاملی دو سویه دریافت کنند و دیگر نیازی به حضور در ادارهکل نیست.
قاریقرآن با بیان اینکه خدمات شهروندی به تفکیک هر حوزه بر روی درگاه الکتونیکی این ادارهکل قرارداده شده است عنوان کرد: با انتخاب شرح خدمت مورد نظر مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، مدت زمان انجام کار، مسئول اصلی ارائه خدمت، مراحل گردش کار و … قابل ملاحظه است و پس از درخواست خدمت کدرهگیری منحصر به هر درخواست اختصاص مییابد که میتوانند جهت پیگیری کار خود از آن استفاده کنند.
وی گفت: در شرایط فعلی که با ادامه یافتن شیوع ویروس کرونا هنوز سلامت مردم عزیز در خطر بوده، استفاده از خدمات غیرحضوری بهترین راهکار برای در امان ماندن از این ویروس هنگام انجام کارهای اداری است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از ارباب رجوعان این ادارهکل خواست تا حدامکان برای کمک به قطع زنجیره شیوع بیماری، فعالیتهای اداری خود را از طریق بسترهای الکترونیکی انجام دهند. و مطمئن باشند که تمامی فعالیتهای مورد نظر آنان از این طریق قابل انجام است و مشکلی در روند کارها به وجود نمی آید.
وی خاطرنشان کرد: برای آن دسته از ارباب رجوعان که به هر دلیل امکان استفاده از خدمات الکترونیکی را ندارند میزخدمت حضوری در سالن همکف این ادارهکل مستقر است.
قاریقرآن در پایان با اشاره به اینکه میزخدمت با اهدافی همچون خدمترسانی بهینه و مورد رضایت مردم از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری، افزایش سرعت ارائه خدمات و دسترسی آسان به خدمات راه اندازی شده است. گفت: تمامی خدماتی که به شهروندان، پیمانکاران و مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان ارائه میشود در میز خدمت الکترونیکی به عنوان یک درگاه واحد تجمیع شده است و به تمامی درخواستها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده میشود.
منبع: روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان
ارسال دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد