7 فروردین 1400 - 8:53 ب.ظ

در همکاری مشترک مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان و شبکه حرفه ای کسب و کار سهند:

کسبینو، سامانه ای مکان محور برای معرفی کالاو خدمات افتتاح گردید

در آیین امضای تفاهم نامه مشترک فعالیت جدید مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان و شبکه حرفه ای کسب و کار کسبینو که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و برخی مدیران مراکز خیریه در اصفهان برگزار شد، "کسبینو" بعنوان سامانه ای مکان محور و فراتر از حوزه های دیجیتال برای معرفی و عرضه کالاها و خدمات به متقاضیان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار عصر اصفهان، در آیین امضای تفاهم نامه مشترک فعالیت جدید مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان و شبکه حرفه ای کسب و کار کسبینو که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و برخی مدیران مراکز خیریه در اصفهان برگزار شد، “کسبینو” بعنوان سامانه ای مکان محور و فراتر از حوزه های دیجیتال برای معرفی و عرضه کالاها و خدمات به متقاضیان رونمایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد سجادی، مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در بیان اهمیت شبکه حرفه ای کسب و کار کسبینو گفت: با همکاری گروهی از جوانان می خواهیم منشأ اثری در زمینه معرفی محصولات فرهنگی و دینی باشیم. وی با صحبت از نرم افزار غنی طنین وحی، از ارائه محتوایی در زمینه خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی از طریق این نرم افزار خبر داد و افزود: صداها و افکت های صوتی فراوانی در قرآن کریم وجود دارند که با استفاده از 160هنرپیشه در قالب نمایش، ترجمه ای از آیات قرآن به زبان های مختلف ارائه و ورژن جدید این نرم افزار در اول ماه مبارک رمضان بارگذاری می شود.

مدیرعامل مرکز تحقیقات یارانه ای حوزه علمیه اصفهان ابراز امیدواری کرد که سامانه کسبینو بتواند به رشد فرهنگ و توسعه اقتصاد و تولید کشور کمک کند. وی در ادامه، لزوم تقویت مطالبه گری عمومی را مطرح کرد و با اشاره به ظلمی که بلحاظ آب زاینده رود به مردم اصفهان و حقابه داران می شود، اظهار کرد: باید موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری شود. همچنین، شأن ولی فقیه، هیات دولت و نمایندگان مجلس است که به مشکلات و ضعف های قانونی رسیدگی نمایند.

مینامهرنوش، مدیرعامل شبکه حرفه ای کسب و کار کسبینو با بیان آنکه سامانه طنین وحی، هوشمندانه و تکنیکی موثر در ترویج مفاهیم قرآنی است، اظهار کرد: این سامانه به ما کمک کرد تا به شبکه حرفه ای کسب و کار بیاندیشیم. وی گفت: احساس نیاز به یک شبکه اجتماعی بومی و تخصصی، باعث شد تا سامانه کسبینو را راه اندازی کنیم. این شبکه، شبیه به شبکه محبوب ایرانیان است که چندین مزیت خاص دارد. ازجمله اینکه، بدلیل آثار تحریم های ظالمانه برکشور، امکان اجرای کسب و کارها از طریق اینستاگرام وجود ندارد ولی در سامانه کسبینو، این اقدام محقق می شود.

خانم مهرنوش با اشاره به اهمیت فناوری های مکان محور، گفت: در سامانه تبلیغات کسب و کار، مکان محوری را اضافه کرده ایم. چنانچه با انتخاب یک محیط جغرافیایی، می توان کالا و خدمات را معرفی کرد. وی افزود: با این سامانه امکان برقراری ارتباط برای مشاغل خانگی، روستایی و نقاط دور از دسترس و مشاغل خردی که محلی برای استقرار ندارند، فراهم می گردد.

وی در بیان دیگر کاربردهای سامانه کسبینو، از جمع سپاری مالی، بعنوان مهمترین استراتژی در جمع آوری پول های خرد نام برد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان می توانند با الگوسازی در این سامانه، فرصت هایی برای کسب و کار طراحی کنند. همچنین، با وجود 3ونیم میلیون واحد صنفی، استفاده از فضای مجازی، فرصت خوبی برای معرفی و تبلیغ کالاها و خدمات آنها است.

مینا مهرنوش با بیان آنکه مدل درآمدی در کسبینو ابتدا بدون دریافت کارمزد و حق عضویت است، گفت: بعد از آنکه کسب و کار فرد راه اندازی شد و طبق قوانین بانکداری اسلامی، برای فرد تامین اعتبار گردید، هزینه تبلیغات خود را می پردازد. وی کسبینو را یک شبکه بزرگ و بعنوان یک دانشگاه در بازار کسب و کار مطرح کرد که می تواند مهارت هایی را به افراد آموزش دهد و زمینه برقراری ارتباطات او را با مشتریان در نقاط مختلف فراهم نماید.

در خاتمه، تفاهم نامه فعالیت مشترک مرکز تحقیقات یارانه ای حوزه علمیه اصفهان و شرکت ارتباطات و کسب و کار سهند (کسبینو) به امضای طرفین رسید.

 

 

کد خبر: 848

نویسنده: فرزانه افسرطه

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0