7 مرداد 1400 - 8:42 ب.ظ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تجهیز خانه های ورزش روستایی منجربه گسترش عدالت در سطح جامعه است

در آیین تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی در استان اصفهان که به میمنت دهه امامت و ولایت و همزمان با عید غدیر خم برگزار شد، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بصورت ویدئو کنفرانس حضور یافت.

در آیین تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی در استان اصفهان که به میمنت دهه امامت و ولایت و همزمان با عید غدیرخم برگزار شد، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بصورت ویدئو کنفرانس حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، سردار سلیمانی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت به نقش ورزش در حفظ سلامتی افراد جامعه پرداخت و گفت: تجهیز خانه های ورزش روستایی به جهت دسترسی مناطق روستایی و عشایری به امکانات ورزشی می تواند در پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها، ارتقای سلامتی و ایجاد نشاط در میان افراد جامعه بویژه برای کسانی که بدلایلی از امکانات ورزشی و یا شرایط ورزش کردن فاصله دارند، موثر باشد.

وی افزود: هرچند روستائیان و عشایر بلحاظ شرایط زندگی خود، فعالیت های جسمانی بیشتری انجام می دهند، اما لازم است که به فعالیت های ورزشی مناسب با توجه به امکاناتی که برای آنها فراهم می گردد، بپردازند و بصورت آگاهانه و سالمتری ورزش نمایند تا صدمات جسمانی به آنها وارد نشود.

سردار سلیمانی با اشاره به شرایط سخت زندگی روستائیان و عشایر، گفت: گاهی فعالیت های اجتماعی آنها منجربه صدمات جسمانی نیز می شود. بنابراین، احداث و تجهیز روستاها به امکانات و خانه های ورزش، رویکرد خداپسندانه و ارزشمندی توسط سازمان ورزش روستایی در ترویج فرهنگ ورزش در روستاها و بین عشایر و همینطور گسترش عدالت در سطح جامعه است. وی در پایان، از تلاش رئیس هیات ورزش روستایی در این زمینه قدردانی کرد.

کد خبر: 27867

نویسنده: خبرنگار پایگاه خبری عصر اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0