14 فروردین 1400 - 11:15 ق.ظ

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان

مرحله ی دوم تبرکات مهدوی اوقاف شهرستان اصفهان به ۱۵۰۰ نیازمند رسید

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان اظهار کرد : در طرح تبرکات مهدوی از ابتدا تاکنون بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، توجه به محرومان و اقشار آسیب پذیر را از جمله برنامه‌های در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان دانست و  گفت: ترویج فرهنگ صدقه به نیابت از اهل بیت علیهم السلام و تقویت رابطه عاطفی با ایشان به وسیله انفاق، ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و بسیج مردمی در خدمت به افراد کم برخوردار از جمله رویکردهای جدی در راستای محرومیت زدایی است.

این مقام مسئول از اجرای طرح تبرکات مهدوی در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از محل موقوفات و بقاع متبرکه طرح ویژه تبرکات مهدوی با ارزش حدود ۵ میلیارد ریال با مشارکت خیریه امام حسن مجتبی (ع) جرقویه اجرایی شد که در این طرح ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شرق اصفهان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان بیان کرد: این طرح از طریق جلب مشارکت خیرین، و از محل موقوفات مرتبط، بقاع متبرکه کلید خورده است.

کد خبر: 857

منبع: اداره اوقاف شهرستان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0